Klachten en suggesties

Klachten:

Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. We zullen u klacht zo spoedig mogelijk bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

D.R Trading Utrecht B.V.
Rotsoord 13
3523 CL Utrecht

info@drtrading.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Drtradingshop.nl bij is  aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Suggesties:

Wij zijn continu bezig om onze webshop te verbeteren en de aangeboden informatie aan te vullen. Heeft u suggesties of tips dan zijn we daar zeer blij mee. Heeft u suggesties? Stuur deze dan svp aan info@drtrading.nl

 

© 2014 - 2024 D.R. Trading B.V. Webshop | sitemap | rss